.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احياي نساجي مازندران يك پروژه ملي
براي احياي صنعت نساجي در استان مازندران و به طور ويژه در شهرستان قائمشهر كميته راهبردي تا حل مشكل به رياست استاندار مازندران تشكيل شده است.مهمترين مسئوليت اين كميته ...
احياي نساجي مازندران يك پروژه ملي

نماينده مردم قائمشهر، جويبار و سوادكوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به قول رئيس جمهور به مردم قائمشهر براي احياي صنعت نساجي در اين شهر، احياي نساجي مازندران به يك پروژه ملي تبديل شده است.

سيد علي ادياني در گفتگو با فارس در ساري افزود: براي احياي صنعت نساجي در استان مازندران و به طور ويژه در شهرستان قائمشهر كميته راهبردي تا حل مشكل به رياست استاندار مازندران تشكيل شده است.
وي اظهار داشت: مهمترين مسئوليت اين كميته اين است كه بتواند نظر سرمايه‌گذاران موجود مرتبط با اين صنعت را براي سرمايه‌گذاري جلب كند.
ادياني با تأكيد بر اين نكته كه مجمع نمايندگان براي احياي نساجي مازندران مجدانه پيگير هستند، تصريح كرد: مصوبه مهم دولت، سرمايه‌گذاران را ملزم به سرمايه گذاري تا احياي اين صنعت در مازندران كرد.
وي گفت: پرونده نساجي استان مازندران به كميته بحران كشور منتقل شد و در اين كميته تأكيد بر اين نكته شد كه تمام بدهي‌هاي نساجي مازندران به بانك‌ها و سازمان‌هاي ديگر بخشوده شود و كميته راهبردي و مجمع نمايندگان بر اين مسئله اصرار دارند.
نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به طرح مسئله‌اي براي فروش زمين‌هاي متعلق به اين صنعت در قائمشهر تصريح كرد: هيچ بنايي براي فروش زمين نيست و كميته راهبردي به اتفاق مجمع نمايندگان با طرح اين مسئله مخالف هستند.
وي گفت: پيشنهاد اين است كه سرمايه‌گذاري در شهرك رستمكلا صورت گيرد و كارخانه‌هاي قابل انتفاع و كارخانه‌هاي جديد نساجي به اين مكان منتقل شوند.
ادياني در پايان با اشاره به حاكميتي شدن اين مسئله تأكيد كرد: همه مسئولان در سطوح ملي و حوزه استاني بايد پيگير احياي نساجي مازندران باشند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرتضی 8 تير 1387
خدا خیرت بدهد سید اولاد پیغمبر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.